GYAKORI KÉRDÉSEK

  1. Mit jelent a fokszám és a kaméleon?

  2. Tudok-e én is feltölteni akciókat?

  3. Hogyan tudok regisztrálni?

  4. Miért érdemes regisztrálni?

  5. Rossz adatokat töltöttem fel, hogy tudok módosítani?

  6. Feltöltésnél minden információt ki kell töltenem?

  7. Mit jelent a termékakció ill. a boltakció?

  8. Milyen képeket tölthetek fel?

  9. Szabad a boltokban fényképeznem és azokat a képeket feltölteni?



  1. Mit jelent a fokszám és a kaméleon?

    A 0 és 100 közötti “lázérték” a közösség lelkesedését mutatja az adott akció iránt. Minél magasabb a láz, annál jobbnak ítélik az akciót, azaz a kínált terméket az adott árért, vagy az árengedmény mértékét. A Kami színe a lázértékkel összecseng: ha alacsony a láz, akkor piros színű és dühös a kis kaméleonunk, de ha tetszik neki az ajánlat, akkor zöldben pompázik.

    Vissza az elejére

  2. Tudok-e én is feltölteni akciókat?

    Igen, bárki tud feltölteni, amihez csak arra van szükség, hogy beregisztráljon az oldalra.

    Vissza az elejére

  3. Hogyan tudok regisztrálni?

    A regisztrálást az oldal jobb felső sarkában található Be/Kilépés alatti Regisztrálás menüpontban lehet megtenni. A regisztrációhoz e-mail cím, felhasználónév, valamint egy jelszó megadására van szükség!

    Vissza az elejére

  4. Miért érdemes regisztrálni?

    A regisztrációval számos funkció elérhető, ami egyszerű látogatóként nem tehető meg: a regisztráltak tudnak feltölteni saját akciót és így visszajelzést kaphatnak az akciójuk jóságára nézve. De csak regisztráltak érhetik el a különböző értéknövelt szűrési lehetőségeket is: legjobb ajánlatok sorrendbe rendezve, aznap lejáró akciók vagy egyéb szűrések. A regisztráció természetesen díjmentes.

    Csak regisztráltak vehetik igénybe a különböző játékos funkciókat, például a pontgyűjtést, versenyekben való részvételt.

    Vissza az elejére

  5. Rossz adatokat töltöttem fel, hogy tudok módosítani?

    A feltöltés mezőinek kitöltése után az “Előnézet” gomb megnyomásával látható válik az a formátum, amelyben a poszt meg fog jelenni. Ha szükséges még módosítani az adatokon, akkor a Szerkeszt gomb megnyomásával visszakerül a feltöltési oldalra. Amennyiben minden adat pontos, akkor a Véglegesítés gomb megnyomásával megjelenik a poszt és mindenki számára látható válik. Posztok módosítására addig van lehetőség, amíg a Véglegesítés gombot meg nem nyomja.

    Vissza az elejére

  6. Feltöltésnél minden információt ki kell töltenem?

    Nem, a feltöltésnél nem minden információt kell kitölteni, vannak köztük opcionális lehetőségek. A kötelező adatok csillaggal jelöltek a feltöltési oldalon, például a terméknév (akció megnevezés) megadása mindig kötelező. Legfeljebb 80 karakter hosszúságú megnevezést adjon meg.

    Vissza az elejére

  7. Mit jelent a termékakció ill. a boltakció?

    A termékakció mindig egy konkrét termék leárazását, hirdetését jelenti. A boltakció vonatkozhat márkaakcióra, amikor egy adott márkájú termékeket akcióznak le egységesen, pl. Adidias cipők. De lehet boltakció egy “ÁFA mentes nap” is, amikor minden termék (vagy egyes kiválasztottak) ÁFA nélkül számolt bruttó áron vásárolhatók meg.

    Vissza az elejére

  8. Milyen képeket tölthetek fel?

    Az oldalra általában feltölthetők az olyan termékfotók vagy hirdetések, amelyek nem szerzői jogdíjasak. Bármilyen saját fotó feltölthető, amit közvetlenül a termékről vagy annak hírdetéséről, vagy a számítógép képernyőjéről készít. Pornográf képek, uszításra alkalmas és egyéb, a kiskereskedelemben törvényileg tiltott termékek képei, tartalmi elemei nem tölthetők fel. Az ilyen tartalmú posztokat töröljük, és a feltöltőt kizárjuk az oldal felhasználói közül.

    Vissza az elejére

  9. Szabad a boltokban fényképeznem és azokat a képeket feltölteni?

    Általában igen, de a boltokban való fotózást nem mindegyik áruházlánc vagy kereskedelmi egység engedi meg, erről az adott boltban kell érdeklődnie!

    Vissza az elejére